ΟΡΟΙ & ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ
Καλώς ήλθατε στην ιστοσελίδα www.chiarastore.gr που είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα λιανικής πώλησης μέσω διαδικτύου με το διακριτικό τίτλο «Chiara» που εδρεύει στην Αθήνα, οδό Σπ. Μερκούρη, Τ.Κ. 11635, τηλέφωνο +306946033916 και ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας chiarastore165@gmail.com (εφεξής η «ΕΤΑΙΡΕΙΑ»).
Οι παρακάτω όροι και προϋποθέσεις καλύπτουν αποκλειστικά κάθε πώληση προϊόντων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ που βρίσκεται στον ιστότοπο www.chiarastore.gr (εφεξής το «site»). Οποιοιδήποτε άλλοι "Όροι και Προϋποθέσεις" αποκλείονται ρητώς. Κάθε Χρήστης που εισέρχεται και συναλλάσσεται ή κάνει χρήση των υπηρεσιών του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής ο «Πελάτης» ή «Χρήστης» αντίστοιχα) θεωρείται ότι συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους όρους που εδώ διατυπώνονται, χωρίς καμία εξαίρεση. Εάν κάποιος Χρήστης δεν συμφωνεί με αυτούς του όρους οφείλει να απέχει από τη χρήση του ηλεκτρονικού καταστήματος και από κάθε συναλλαγή με αυτό. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει οποτεδήποτε τους όρους χρήσης.
-
Πληροφορίες & Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την αλήθεια, την ακρίβεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, αναφορικά με την ταυτότητα και τα στοιχεία της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, αλλά και τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων ή υπηρεσιών που διαθέτει μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν τεχνικά ή τυπογραφικά λάθη, που έγιναν εκ σφάλματος, παραδρομής ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας και τα οποία δέχεται να διορθώσει εφόσον υποπέσουν στην αντίληψή της.
2. Περιορισμός Ευθύνης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ συμμορφώνεται πλήρως με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα αναφορικά με την πώληση καθώς και τις διατάξεις του Ν. 2251/1994 για την Προστασία των Καταναλωτών όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στο πλαίσιο των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα ενημερώνει τον Πελάτη με βάση τα τηρούμενα κάθε φορά στοιχεία διαθεσιμότητας ή μη των προϊόντων και σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να εγγυηθεί για τη διαθεσιμότητα αυτών. Σε κάθε περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναλαμβάνει να ενημερώσει εγκαίρως τον Πελάτη για τη μη διαθεσιμότητα, οπότε και στην περίπτωση αυτή δεν υπέχει καμία περαιτέρω ευθύνη.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ προσπαθεί να παρέχει καθημερινά υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Στο πλαίσιο καλής πίστης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για τυχόν σφάλματα σε χαρακτηριστικά, φωτογραφίες και τιμές προϊόντων που αναγράφονται στο site και δεν μπορεί να εξασφαλίσει ότι δεν θα υπάρχουν σφάλματα από οποιαδήποτε αιτία κατά την εισαγωγή ή/και ενημέρωση των χαρακτηριστικών ή/και της τιμής ενός προϊόντος.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ουδεμία ευθύνη έχει από τυχόν μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα, υπηρεσίες και πληροφορίες που διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν διαθέτει φυσικό κατάστημα ούτε εκθειάζει τα προϊόντα για τον Πελάτη στην έδρα της. Διαθέτει αποκλειστικά ηλεκτρονικό κατάστημα όπου είναι και ο μοναδικός χώρος παρουσίασης των προϊόντων της, επομένως η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ουδεμία ευθύνη φέρει σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλθει στην διεύθυνση της έδρας για άλλο σκοπό που δεν είναι η παραλαβή ή επιστροφή προϊόντος, κατόπιν προηγούμενης ειδοποίησης. Όλες οι πληροφορίες των προϊόντων διατίθενται αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει ευθύνη ούτε υποχρέωση αποζημίωσης για οποιαδήποτε ζημιά και ηθική βλάβη που προκύπτει από αδυναμία παροχής υπηρεσιών υποστήριξης.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας αλλά δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη.
3. Ευθύνη του Χρήστη
Κάθε Χρήστης είναι ελεύθερος να κάνει χρήση του site σύμφωνα με τον Νόμο και τα χρηστά ήθη. Η ευθύνη για τα περιεχόμενα των συναλλαγών ανήκει αποκλειστικά στον Χρήστη. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ασκεί κανένα είδος διόρθωσης ή παρέμβασης στα δεδομένα που μεταφέρει ο Χρήστης. Ο Χρήστης οφείλει να συμπληρώνει με ορθότητα και ακρίβεια τα εξής πεδία: όνομα, διεύθυνση, τηλέφωνο κλπ στις online φόρμες επικοινωνίας. Η χρήση του site υπόκειται στους Ελληνικούς, Ευρωπαϊκούς και τους Διεθνείς νόμους και ο Χρήστης συμφωνεί να μην χρησιμοποιείται το site μας με σκοπό να παραβιάσει αυτούς τους νόμους.
Στο πλαίσιο των ανωτέρω, ο Χρήστης συμφωνεί και αναλαμβάνει να μη χρησιμοποιεί τo ηλεκτρονικό κατάστημα για:
1. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που είναι παράνομο για οποιοδήποτε λόγο, προκαλεί παράνομη προσβολή και βλάβη στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ ή σε οποιονδήποτε τρίτο είτε προσβάλλει την εμπιστευτικότητα ή το απόρρητο πληροφοριών οποιουδήποτε προσώπου,
2. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου που προκαλεί προσβολή των χρηστών ηθών, κοινωνικών αξιών, της ανηλικότητας κ.λ.π.,
3. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου για το οποίο οι χρήστες δεν έχουν δικαίωμα μετάδοσης σύμφωνα με το νόμο ή τις εν ισχύ συμβάσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας),
4. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου το οποίο παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων,
5. αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε υλικού το οποίο περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουσδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή τον εξοπλισμό της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών,
6. ηθελημένη ή αθέλητη παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας ή των διατάξεων,
7. παρενόχληση τρίτων με οποιοδήποτε τρόπο,
8. συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων σχετικά με άλλους χρήστες.
4. Τιμολογιακή Πολιτική
Οι τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να αλλάξουν οποτεδήποτε χωρίς προειδοποίηση. H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν φέρει καμία ευθύνη και δεν καλύπτει διαφορές στις τιμές προϊόντων που αγοράσθηκαν αναδρομικά και ο Πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό της κατάστημα ή και το αντίστροφο.
Στo πλαίσιo της καλής πίστεως και για την δική σας προστασία σας παρακαλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήσετε στην παραγγελία του να επικοινωνείσετε μαζί μας τηλεφωνικώς ή με αποστολή e-mail στο chiarastore@gmail.com
5. Δικαιώματα Πνευματικής & Βιομηχανικής Ιδιοκτησίας
Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων και των διακριτικών τίτλων, σημάτων, εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων κ.λ.π. αποτελούν την πνευματική ιδιοκτησία της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και προστατεύεται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων ή πνευματική ιδιοκτησία τρίτων για την οποία η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έχει λάβει άδεια χρήσης για τις δικές της αποκλειστικά ανάγκες και για τη λειτουργία του ηλεκτρονικού καταστήματος.
Οποιαδήποτε άλλη χρήση απαγορεύεται αυστηρά από το νόμο και ενδέχεται να συνεπάγεται αυστηρές αστικές και ποινικές κυρώσεις. Οι παραβάτες θα διώκονται νομικά.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, μεταφορά ή δημιουργία παράγωγης εργασίας με βάση το περιεχόμενο αυτό ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό πάροχο του ηλεκτρονικού καταστήματος. Η αναπαραγωγή, διάδοση, μετάδοση, αναμετάδοση του υλικού, ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης έγγραφης συναίνεσης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οποιουδήποτε άλλου δικαιούχου των πνευματικών δικαιωμάτων.
Ειδικότερα, τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα Chiara ή τρίτα μέρη και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή τρίτων μερών αντίστοιχα προστατευόμενα από τους σχετικούς νόμους περί εμπορικών σημάτων. Η εμφάνισή τους στο site δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
Όροι & προϋποθέσεις αγορών
-
Εγγραφή ή Σύνδεση
Για λόγους ασφαλείας των συναλλαγών, ο Χρήστης του ηλεκτρονικού καταστήματος (εφεξής «Χρήστης» ή «Πελάτης») πριν ξεκινήσει τη διαδικασία υποβολής της παραγγελίας του, μπορεί να εγγραφεί στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Για την εγγραφή ή σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα απαιτείται μόνο ονοματεπώνυμο, διεύθυνση αποστολής αλληλογραφίας, τηλέφωνο επικοινωνίας και email. Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά για την αποστολή ενημερώσεων για νέα προϊόντα ή προσφορές, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες της στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Αν οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο Χρήστης επιθυμεί να ακυρώσει την εγγραφή του στη λίστα διευθύνσεων/email, μπορεί να το κάνει αποστέλλοντας email προκειμένου να ζητήσει τη διαγραφή ή αλλαγή των τηρούμενων προσωπικών του στοιχείων.
Αγορά Χωρίς Εγγραφή. Αυτό το Site επιτρέπει επίσης τις αγορές ως επισκέπτη. Αυτός ο τρόπος αγοράς απαιτεί μόνο τα απαραίτητα στοιχεία για την επεξεργασία της παραγγελίας του Πελάτη. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία της αγοράς, δίνεται η δυνατότητα εγγραφής ως μέλος ή συνέχεια ως μη εγγεγραμμένο μέλος. Με αυτόν τον τρόπο όμως ο Χρήστης δεν διαθέτει λογαριασμό για να παρακολουθεί σε κάθε βήμα την εξέλιξη της παραγγελίας του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ωστόσο αποστέλλει τακτικά mail ενημέρωσης.
2. Παραγγελία. Υποβολή & Αποδοχή
Η παραγγελία των προϊόντων ή/και υπηρεσιών υποβάλλεται μέσω της συμπλήρωσης και αποστολής της ειδικής φόρμας στοιχείων παραγγελίας που υπάρχει στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Με την υποβολή της παραγγελίας (checkout), ο Πελάτης αποδέχεται και συμφωνεί με τις ακόλουθες πληροφορίες:
-
Τα κύρια χαρακτηριστικά των προϊόντων που παρήγγειλε, όπως αυτά περιγράφονται στις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγξει κάθε σχετικό χαρακτηριστικό, πριν από την υποβολή της παραγγελίας του, ούτως ώστε να μη διατηρεί καμία αμφιβολία για τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες των παραγγελλομένων προϊόντων ή/και υπηρεσιών. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλειψε να ενημερωθεί επαρκώς για τα ανωτέρω.
-
Της ταυτότητας, της διεύθυνσης, του αριθμού τηλεφώνου, του αριθμού φαξ και της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ των παραγγελλομένων προιόντων.
-
Της συνολικής τιμής των προϊόντων της παραγγελίας, συμπεριλαμβανομένων του Φ.Π.Α., κάθε άλλου τέλους και όλων των πρόσθετων επιβαρύνσεων αποστολής, παράδοσης ή ταχυδρομείου καθώς και κάθε άλλης δαπάνης. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν ευλόγως να υπολογιστούν εκ των προτέρων, το γεγονός ότι μπορεί να απαιτηθούν τέτοιες πρόσθετες επιβαρύνσεις γίνεται γνωστό στον Πελάτη στο κείμενο της παραγγελίας (φόρμα παραγγελίας) και ο Πελάτης οφείλει να λάβει γνώση πριν από την υποβολή της παραγγελίας. Οι αναγραφόμενες τελικές τιμές κάθε προϊόντος στο ηλεκτρονικό κατάστημα δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται στη συνέχεια του κειμένου της παραγγελίας με βάση την επιλογή του τρόπου αποστολής.
-
Των μέσων πληρωμής, παράδοσης, εκτέλεσης, αλλά και της προθεσμίας εντός της οποίας η ΕΤΑΙΡΕΙΑ αναλαμβάνει να παραδώσει τα αγαθά.
-
Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων εφαρμογής υπηρεσιών υποστήριξης του Πελάτη μετά την πώληση, εξυπηρέτησης μετά την πώληση και εμπορικών εγγυήσεων.
-
Όπου τυγχάνει εφαρμογής, της ύπαρξης και των όρων κατάθεσης χρημάτων ή άλλων χρηματοοικονομικών εγγυήσεων (π.χ. προκαταβολή τιμήματος σε περίπτωση προ-παραγγελίας κλπ) που πρέπει να καταβληθούν ή να παρασχεθούν από τον Πελάτη, όποτε το ζητήσει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
3. Επιβεβαίωση παραλαβής ηλεκτρονικής παραγγελίας
Η παραγγελία δεν είναι δεσμευτική για την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, πριν ο Πελάτης λάβει την επιβεβαίωση της αποδοχής της παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, όπως περιγράφεται κατωτέρω.
H παραγγελία θεωρείται ληφθείσα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ από την στιγμή που ο Πελάτης λάβει σχετική ενημέρωση της κατάστασης παραγγελίας με την ένδειξη «Μόλις λάβαμε την παραγγελία σας». Οι ενημερώσεις περί της κατάστασης παραγγελίας εμφανίζονται στην οθόνη του Χρήστη και αποστέλλονται με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας που έχει καταχωρήσει ο Χρήστης/Πελάτης. Η κατάσταση της παραγγελίας ενημερώνεται συνεχώς όπως και όταν προκύπτουν αλλαγές κατά την διαχείριση της παραγγελίας. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει την επιβεβαίωση παραγγελίας και να ενημερώνει αμέσως την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (το αργότερο εντός 2 ωρών από την ώρα της λήψης ηλεκτρονικής ειδοποίησης με την ένδειξη «H παραγγελία σας επιβεβαιώθηκε και είναι σε επεξεργασία») εγγράφως για οποιοδήποτε λάθος, άλλως τα στοιχεία που αναφέρονται στο email θα εφαρμοσθούν στη Σύμβαση Πώλησης.
Κατά τη διάρκεια επεξεργασίας κάθε καταχωρηθείσας παραγγελίας επιβεβαιώνεται η διαθεσιμότητα αποθέματος των προϊόντων της παραγγελίας. Σε περίπτωση που η διαθεσιμότητα ή ο χρόνος παράδοσης διαφέρει από τον αναγραφόμενο στην σελίδα του προϊόντος ο Πελάτης θα λάβει σχετική ενημέρωση. Ειδικότερα, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ και εφόσον διαπιστώσει τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και την έλλειψη τυχόν σφαλμάτων στο ηλεκτρονικό κατάστημα αναφορικά με την τιμολόγηση ή την τιμή των προιόντων, τα χαρακτηριστικά τους κ.λ.π. με ηλεκτρονικό μήνυμα (e-mail) θα επιβεβαιώνει την αποδοχή της παραγγελίας. Στο ως άνω ηλεκτρονικό μήνυμα θα επιβεβαιώνεται ρητά το περιεχόμενο της παραγγελίας, το συνολικό τίμημα, και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης της παραγγελίας, όπως αυτός έγινε γνωστός στο Πελάτη ήδη πριν από την υποβολή της παραγγελίας του. Η παραγγελία θεωρείται δεσμευτική και η πώληση θεωρείται ότι έχει καταρτιστεί και δημιουργεί αξιώσεις των συμβαλλομένων μερών (Πελάτης - ΕΤΑΙΡΕΙΑ) μόνο με την αποστολή και λήψη του ως άνω ηλεκτρονικού μηνύματος με την ένδειξη «Η παραγγελία σας είναι έτοιμη και προς παράδοση» όπου ο πελάτης λαμβάνει και τον αριθμό αναζήτησης και εντοπισμού παραγγελίας.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για τυχόν μεταγενέστερες ζημιές από την μεταφορά στα προϊόντα, από τη στιγμή που η παραγγελία έχει παραδωθεί, σε εξωτερικό συνεργάτη - μεταφορική εταιρεία Courier, σε άριστη κατάσταση.
Ο Πελάτης επίσης έχει τη δυνατότητα να ενημερώνεται για την πορεία της παραγγελίας, τηλεφωνικά ή μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) στην ηλεκτρονική διεύθυνση chiarastore165@gmail.com ή πραγματοποιώντας είσοδο στον λογαριασμό του εισάγοντας τα προσωπικά του στοιχεία στα πεδία email και κωδικός και επιλέγοντας «Οι παραγγελίες μου», μπορεί να ελέγχει την κατάσταση της παραγγελίας του εφόσον προηγουμένως έχει δημιουργήσει λογαριασμό στο κατάστημα πριν υποβάλλει την παραγγελία.
Περιορισμοί Ευθύνης: Στο πλαίσιο της καλής πίστης και των συναλλακτικών ηθών, σε περίπτωση εσφαλμένης αποστολής μη παραγγελθέντων προϊόντων ή υπηρεσιών, η ανεπιφύλακτη παραλαβή τους ή η παράλειψη ενημέρωσης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και επιστροφής των προϊόντων δεν δύναται να θεωρηθεί ως συναίνεση, αποδοχή ή δήλωση βούλησης για αγορά τους. Σε περίπτωση που ζητηθεί επιστροφή εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ και ο Πελάτης καθυστερεί να επιστρέψει τα προϊόντα αυτά για διάστημα μεγαλύτερο των επτά (7) ημερολογιακών ημερών τότε η άρνησή του αυτή συνιστά δήλωση βούλησης αγοράς των ειδών και η παραγγελία θεωρείται ότι έχει επιβεβαιωθεί και ο Πελάτης οφείλει να καταβάλει την αξία τους.
4. Διαθεσιμότητα προϊόντων
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διαθέτει όλες τις πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα της (φωτογραφίες, χρώματα, μεγέθη) αποκλειστικά μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος. Δεν υφίσταται φυσικός χώρος καταστήματος όπου ο Πελάτης μπορεί να δει τα προϊόντα από κοντά. Η έδρα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ λειτουργεί αποκλειστικά και μόνο για παραλαβή ή επιστροφή προϊόντος για διευκόλυνση του Πελάτη και μείωση των μεταφορικών εξόδων του. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται σε περίπτωση που ο Πελάτης παρέλθει στην διεύθυνση της έδρας για άλλο λόγο που δεν είναι η παραλαβή ή επιστροφή προϊόντος, χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση.
Ο Πελάτης ενημερώνεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων μέσω ενδείξεων που τίθενται στη σελίδα κάθε προϊόντος ή υπηρεσίας στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται για την διαθεσιμότητα των προϊόντων της εάν αυτά δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας. Στην περίπτωση αυτή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και ως εκ τούτου να μην καταρτιστεί η πώληση. Τυχόν πληρωμές θα επιστρέφονται στον Πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που ο Πελάτης επέλεξε να πληρώσει την παραγγελία του.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ γνωστοποιεί κάθε φορά στον Πελάτη τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης του παραγγελλόμενου προϊόντος, αναλόγως των περιστάσεων. Σε κάθε περίπτωση η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται να παραδώσει το παραγγελθέν προϊόν εντός τριάντα (30) ημερών από την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας. Ωστόσο, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται να ενημερώσει τον Πελάτη σε περίπτωση συνδρομής επιγενόμενων λόγων που καθιστούν το προϊόν μη διαθέσιμο ή για τον πιθανό (νέο) χρόνο παράδοσης εφόσον συντρέχουν λόγοι καθυστέρησης της παράδοσης. Στην περίπτωση αυτή, εφόσον κρίνεται ότι η καθυστέρηση καθιστά τη συναλλαγή ασύμφορη για τον Πελάτη, ο Πελάτης δικαιούται να προβεί μονομερώς σε ακύρωση της παραγγελίας με έγγραφη δήλωσή του (με ηλεκτρονικό μήνυμα). Εφόσον ακυρωθεί η παραγγελία και έτσι καταγγελθεί η σύμβαση πώλησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να επιστρέψει, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, όλα τα χρήματα που της είχε καταβάλλει ο Πελάτης.
Μη διαθεσιμότητα μέρους παραγγελίας: Αν η έλλειψη διαθεσιμότητας αφορά μέρος μόνον των παραγγελθέντων προϊόντων της παραγγελίας, το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά, εκτός και εάν ο Πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκτέλεση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.
Τρόποι Αποστολής
Παράδοση παραγγελίας
Παράδοση με courier στον τόπο που ορίζει ο Πελάτης από 1 έως 3 εργάσιμες μέρες σε Ελλάδα και Κύπρο, 2-10 εργάσιμες μέρες για Ευρωπαϊκούς περιορισμούς και 5-30 εργάσιμες μέρες για Διεθνείς αποστολές : Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο Πελάτης, το προϊόν παραδίδεται σε εξωτερικό συνεργάτη - μεταφορική εταιρεία courier και ο Πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι το προϊόν είναι έτοιμο προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του Πελάτη. Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του Πελάτη και ως εκ τούτου λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, αλλά τον Πελάτη. Σημειώνεται ότι ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο, στην περίπτωση αυτή, τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη-μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, ή διαβατήριο).
Προσοχή: Για τις παραγγελίες που καταχωρούνται μετά τις 14:00, οι ημέρες παράδοσης υπολογίζονται από την επόμενη εργάσιμη.
Παραλαβή από την έδρα δωρεάν: Στην περίπτωση που ο Πελάτης βρίσκεται στην Ελλάδα και επιλέξει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, παραλαβή από την έδρα, θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον εκτιμώμενο χρόνο παραλαβής της παραγγελίας του (Η παραγγελία σας είναι έτοιμη για παραλαβή). Έπειτα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ θα προχωρήσει σε τηλεφωνική επικοινωνία με τον Πελάτη για τον ορισμό της ημέρας παραλαβής. Ο Πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός πέντε ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής και κατόπιν συνεννόησης. Εφόσον ο Πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός πέντε (5) ημερολογιακών ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο Πελάτης οφείλει να επιδείξει την επιβεβαίωση της παραγγελίας (κωδικό παραγγελίας) και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατήριο). Αν ο Πελάτης επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο για την παραλαβή της παραγγελίας του, τότε το τρίτο εξουσιοδοτούμενο πρόσωπο θα πρέπει να έχει μαζί του ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή καθώς και επίσημο έγγραφο απαραίτητο για τον έλεγχο της ταυτοπροσωπίας (αστυνομική ταυτότητα, διαβατήριο κλπ). Δεδομένου ότι μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον Πελάτη, ο τελευταίος οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του.
Ο χρόνος παράδοσης των πωλουμένων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης, εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία.
Ανωτέρα βία: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε περιπτώσεις που δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ή οφείλονται σε ανωτέρα βία και ως εκ τούτου η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται παράταση του χρόνου για την εκτέλεση.
Τρόποι Πληρωμής & Κόστος
1. Κόστος μεταφορικών - Courier:
- BOX NOW για όλη την Ελλάδα με κόστος αποστολής στα 2,00€ έως 2 kg και 4,00€ έως 5kg.
Βρες locker κοντά σου ΕΔΩ, βάλε τη δ/νση που σε εξυπηρετεί στη δ/νση αποστολής και παράλαβε άνετα το δέμα σου στην ώρα και στο σημείο που σε βολεύει (το δέμα παραμένει στο locker για δύο 24ωρα)
-
Για παραγγελίες εντός Αττικής με κούριερ, το κόστος αποστολής ορίζεται στα 4,00€ έως 2 kg.
-
Για παραγγελίες εκτός Αττικής με κούριερ, το κόστος αποστολής ορίζεται στα 8,00€ έως 2 kg
- Για παραγγελίες στην Ευρώπη, το κόστος αποστολής ορίζεται στα 20,00€ έως 2 kg
- Για παραγγελίες προς όλες τις υπόλοιπες Ηπείρους, το κόστος ορίζεται στα 50,00€ έως 2 kg
-
Για κάθε παραπάνω kg η χρέωση διαμορφώνεται στο 1,00€ επιπλέον για την Ελλάδα (συμπεριλαμβάνομένων των νησιών), 5,00€ για την Κύπρο και 10,00€ προς όλους τους άλλους προορισμούς.
-
Σε περίπτωση που η περιοχή του Πελάτη θεωρείται ως δυσπρόσιτη σύμφωνα με τους ισχύοντες καταλόγους των Courier για Αττική, Επαρχία και Νησιά, υπάρχει επιπλέον κόστος 3,50€ (θα προηγηθεί ενημέρωση από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την επιπλέον χρέωση, διαφορετικά ο Πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να καταβάλλει το επιπλέον κόστος).
-
Δωρεάν για παραγγελίες αξίας 49€ και άνω εντός Ελλάδας (εκτός αν ξεπερνούν τα 5 kg οπότε θα υπάρχει τηλεφωνική επικοινωνία από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ με τον Πελάτη για τον ακριβή υπολογισμό των μεταφορικών)
2. Πληρωμή
-
Με οποιαδήποτε Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα, μέσω της ασφαλέστερης πλατφόρμας μας.
-
Με οποιαδήποτε Χρεωστική ή Πιστωτική κάρτα μέσω POS σε περίπτωση παραλαβής από την έδρα.
-
Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό* (Εθνική, Πειραιώς, Eurobank, Alpha Bank, Viva payments). Μπορεί να χρειαστούν λίγες μέρες για να εμφανιστεί η συναλλαγή στο λογαριασμό μας.
- Μέσω Paypal.
- Η μέθοδος της αντικαταβολής δεν υποστηρίζεται.
*O καταναλωτής μπορεί να αιτηθεί τους συγκεκριμένους τρόπους πληρωμής μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας ή email.
Σε περίπτωση εξόφλησης πληρωμής μέσω τραπεζικής κατάθεσης, τα στοιχεία πληρωμής θα αποσταλούν με email στον Πελάτη. Επιπλέον προμήθειες και επιβαρύνσεις ηλεκτρονικών συναλλαγών που προκύπτουν (πιθανώς από χρήση διαφορετικού τραπεζικού λογαριασμού κλπ.) επιβαρύνουν αποκλειστικά και μόνο τον πελάτη.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Κατά την εξόφληση απαιτείται ως αιτιολογία ο αριθμός της παραγγελίας και το ονοματεπώνυμο του πελάτη.
Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.
Επιστροφή προϊόντων ή αλλαγή
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα εντός δεκατεσσάρων (7) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στην έδρα Chiara (η διεύθυνση αναφέρεται στην πρώτη παράγραφο των όρων και προϋποθέσεων χρήσης) ή να τα αποστείλει με δικά του έξοδα στη διεύθυνση που αναφέρεται στην απόδειξη συναλλαγής. Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνήσει με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, είτε μέσω τηλεφώνου είτε μέσω αποστολής e-mail για την αντικατάσταση του προϊόντος. Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις:
-
Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση ή την παραλαβή του προϊόντος (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από την έδρα»)
-
Ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε. Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να μην έχει πλυθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κλπ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα της αρχικής συσκευασίας. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
-
Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
-
Ο Πελάτης μπορεί να επιλέξει δικό του τρόπο αποστολής ή διαφορετικά, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον ο Πελάτης το επιθυμεί, μπορεί να παραλάβει η ίδια το, προς επιστροφή, προϊόν από τον τόπο του Πελάτη εφόσον θα γίνει αντικατάσταση με άλλο προϊόν. Κατά την παραλαβή της νέας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί και η επιστροφή του προηγούμενου προϊόντος στον ίδιο courier. Ο Πελάτης θα επιβαρυνθεί με τα αντίστοιχα έξοδα αποστολής μόνο κατά την παραλαβή της νέας παραγγελίας και όχι για την επιστροφή του προϊόντος.
-
Σε περίπτωση αλλαγής με άλλο προϊόν, θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ και η υποβολή νέας παραγγελίας με το προϊόν αντικατάστασης, στις σημειώσεις της οποίας ο Πελάτης υποχρεούται να αναγράφει ότι πρόκειται για επιστροφή/αλλαγή και τον κωδικό της πρώτης παραγγελίας.
-
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης (ακύρωσης παραγγελίας) η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη το τίμημα που εισέπραξε.
-
Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δέκα (10) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση μέσω γραπτού email ή υπογεγραμμένης υπεύθυνης δήλωσης.
-
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο αποστολής με courier.
Δεν μπορούν να επιστραφούν:
-
Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους υγιεινής (π.χ. εσώρουχα, μαγιό, καλσόν κλπ).
-
Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, πλυθεί ή φορεθεί.
Αξιώσεις λόγω ελαττωματικότητας ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας
Σε περίπτωση ευθύνης της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ για πραγματικό ελάττωμα, ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του τιμήματος ή γ) να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Εάν ο Πελάτης επιλέξει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση του προϊόντος η ΕΤΑΙΡΕΙΑ οφείλει να προβεί σε διόρθωση ή αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο.
Σε κάθε περίπτωση που ο Πελάτης διαπιστώσει κάποιο ελάττωμα έχει τη δυνατότητα να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα αμέσως μετά την παράδοση την ίδια ημέρα ή την επόμενη εργάσιμη στο email.
Περιορισμός ευθύνης: Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν παρέχει εγγύηση, ούτε εγγυάται προστασία για καταλληλότητα πωλούμενου προϊόντος για οποιονδήποτε συγκεκριμένο σκοπό.
Πρόγραμμα Επιβράβευσης Bonus 4 You: Για το πώς θα λάβετε πόντους καθώς και τους κανόνες του προγράμματος επιβράβευσης μας μεταβείτε στη σελίδα Βonus For You
Χρήση Δωροκάρτας: Για να προχωρήσετε σε αγορά δωροκάρτας για τους αγαπημένους σας ή και για σας μεταβείτε στη σελίδα Δώρο Κάρτες
ΣΗΜΕΙΩΣH: Τίποτα σε αυτούς τους Γενικούς Όρους δεν επηρεάζει τα υποχρεωτικά εκ του νόμου δικαιώματα του Πελάτη σύμφωνα με τους ισχύοντες τοπικούς νόμους, συνεπώς τα δικαιώματα αυτά ισχύουν για τον Πελάτη και δεν μπορούν να περιοριστούν ή να αποκλειστούν.
Τελευταία ενημέρωση όρων, 10/04/2024